Skip to main content

Specialūs atvejai ir procedūros

Su mirtimi susijusių sutarčių tvarkymas

GerasPlanas užtikrina pagreitintą tvarkymą sutarčių nutraukimams, reikalingiems dėl kliento mirties, pripažįstant šių aplinkybių jautrų pobūdį, išlaikant būtinas patvirtinimo procedūras.

Reikalingi dokumentai

Išlikę šeimos nariai gali nutraukti mirusiųjų klientų sutartis pateikdami:

  • Oficialius medicininius mirties liudijimus
  • Teisinius dokumentus, nustatančius šeimos ryšius
  • Savo galiojančius tapatybės dokumentus patvirtinimo tikslais

Mokesčių atleidimas

Sutarčių nutraukimas mirties atvejais paprastai:

  • Panaikina ankstyvojo nutraukimo mokesčius
  • Pagreitina galutinio atsiskaitymo tvarkymą
  • Minimizuoja administracinę naštą išlikusių šeimos nariams

Specializuota pagalba

GerasPlanas klientų aptarnavimo atstovai teikia specializuotą pagalbą su mirtimi susijusiems nutraukimams, siūlydami:

  • Užjaučiantį palaikymą
  • Tinkamas teisines ir administracines procedūras visame procese

Verslo sutarčių specifikacijos

Verslo klientai veikia pagal specializuotas sutarčių valdymo procedūras, atspindinčias korporacinio valdymo reikalavimus ir veiklos sudėtingumą.

Įgaliojimų hierarchija

  • Įmonių direktoriai išlaiko galutinį įgaliojimą sutarčių nutraukimo sprendimams
  • Darbuotojų atstovai reikalauja konkrečių rašytinių įgaliojimų veikti korporacijos vardu

Verslo sutarčių nutraukimai

Verslo sutarčių nutraukimams reikia:

  • Korporacinio nutarimo dokumentacijos
  • Dabartinės verslo registracijos informacijos
  • Įgaliotų pasirašytojų patvirtinimo
  • Tinkamo teisinio atitikimo užtikrinimo

Kelių paslaugų verslo paskyros

Kelių paslaugų verslo paskyros reikalauja:

  • Konkrečių nutraukiamų paslaugų identifikavimo
  • Dalinio nutraukimo galimybės individualių paslaugų
  • Kitių korporacinių telekomunikacijų poreikių išlaikymo

Pagerintas palaikymas

Verslo klientai gauna pagerintą palaikymą paslaugų perėjimams, įskaitant:

  • Pagalbą numerių perkėlimams
  • Įrangos susigrąžinimą
  • Išsamų galutinį atsiskaitymą apskaitos ir mokesčių tikslais

Sutarčių perkėlimo procedūros

GerasPlanas leidžia sutarčių perkėlimus tarp artimų šeimos narių per struktūrizuotas procedūras, užtikrinančias tinkamą įgaliojimą ir atsakomybės prisiėmimą.

Reikalingi dokumentai

Sutarčių perkėlimams reikia:

  • Aiškaus dabartinių sutarčių turėtojų sutikimo
  • Formalaus naujų sutarčių turėtojų priėmimo
  • Teisinės dokumentacijos, nustatančios šeimos ryšius
  • Patvirtinimo visoms esamoms prievolėms ir būsimiems mokesčiams

Perkėlimo procesas

Perkėlimo procesas apima:

  • Sutarčių turėtojų informacijos atnaujinimą
  • Paslaugų tęstinumo palaikymą visame perėjime
  • Finansinės atsakomybės perkėlimo patvirtinimą

Sutarčių tęstinumas

Sutarčių sąlygos ir nuostatos tęsiasi nepakitusios po perkėlimo procedūros, su esamais akcijos naudų ir paslaugų įsipareigojimais, perkeliamais naujiems sutarčių turėtojams, atsižvelgiant į ryšių patvirtinimo reikalavimus.