Vėluojantys mokėjimai. Pasekmės ir sprendimas
GerasPlanas taiko struktūruotą vėluojančių mokėjimų valdymo sistemą, kuri suderina profesionalų klientų aptarnavimą su verslo saugumo reikalavimais. Taikomos aiškios eskolavimo (griežtėjimo) procedūros.
Mokėjimo pasekmių etapai
1 etapas - Po mokėjimo termino (kai sąskaita neapmokama iki kito mėnesio 1 d.)
- Taikomas vėlavimo mokestis: 3,00 € (pridedamas prie sąskaitos)
- Priminimas: siunčiamas el. paštu
- Malonės laikotarpis: mokėjimą vis dar galima atlikti be paslaugų apribojimo
- Pagalba: klientų aptarnavimo telefonas +370 629 80 888
2 etapas - Paslaugų nutraukimas (kai neapmokėtos dvi sąskaitos iš eilės)
- Paslaugų sustabdymas: mobiliojo ryšio paslaugos apribojamos arba laikinai nutraukiamos
- Išeinantys skambučiai: leidžiami tik skubios pagalbos numeriais
- Įeinantys skambučiai: gali būti apriboti, priklausomai nuo paslaugų plano
- Duomenų paslaugos: paslauga visiškai sustabdoma iki mokėjimo
3 etapas - Paslaugų atkūrimo sąlygos
- Apmokėti visas neapmokėtas sąskaitas
- Vėlavimo mokesčiai: apmokėti visus vėlavimo mokesčius (3,00 Eur/mėn)
- Atkūrimo mokestis: €6 paslaugų atkūrimo mokestis
- Atkūrimo laikas: iki 24 valandų nuo apmokėjimo patvirtinimo
4 etapas - Informacijos perdavimas kredito biurams
- Perdavimo sąlyga: jei klientas neapmoka dviejų iš eilės išrašytų sąskaitų, laikoma, kad įsiskolinimas yra reikšmingas ir gali būti perduotas tolimesniam skolų administravimui. Apie planuojamą perdavimą klientas informuojamas iš anksto El.paštu.
- Duomenų perdavimas: kliento duomenys (vardas, pavardė / įmonės pavadinimas, įsiskolinimo suma, mokėjimo istorija) gali būti perduodami kredito informacijos biurams, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais (pvz., LR Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir LR Civiliniu kodeksu).
- Pasekmės: informacijos apie įsiskolinimą registravimas kredito biure gali neigiamai paveikti kliento kredito reitingą, galimybes sudaryti sutartis su kitais tiekėjais arba gauti finansavimą ateityje.
- Kredito būklės atkūrimas: siekiant atnaujinti kredito įrašus ir atkurti normalią kliento būklę, būtina visiškai padengti visą susidariusį įsiskolinimą, įskaitant pradelstas sumas ir visus taikomus mokesčius.
Sprendimo galimybės: kaip greitai apmokėti
- Internetu per mano.gerasplanas.lt naudojant Montonio arba Paysera sistemas
- Banko pervedimas į UAB Definė LT sąskaitą LT383500010012200203, nurodant kliento kodą
- Telefonu: mokėjimų pagalba +370 629 80 888 (darbo valandomis)
- Grynais: atsiskaitymas GerasPlanas klientų centre, Algirdo g. 32A, Kaunas
Finansinių sunkumų pagalba
GerasPlanas supranta, kad klientai gali patirti laikinų finansinių iššūkių. Siūlome pagalbos priemones, padedančias išvengti paslaugų nutraukimo ir išlaikyti ryšį.
Galimos pagalbos priemonės:
- Mokėjimo planai: struktūruoti grafikų susitarimai klientams, susiduriantiems su laikinais sunkumais
- Individuali paskyros peržiūra: kliento aplinkybių vertinimas su atsiskaitymo specialistu
- Paslaugų išlaikymas: galimybė išsaugoti esmines paslaugas sudaryto mokėjimo plano laikotarpiu
- Ankstyva komunikacija: rekomenduojame kuo anksčiau kreiptis į klientų aptarnavimą, siekiant išvengti paslaugų apribojimo
- Klientų aptarnavimas: +370 629 80 888