Mokėjimo užskaitymo problemos
Tinkamas mokėjimo užskaitymas reikalauja tikslios kliento identifikacijos, kad mokėjimas būtų laiku priskirtas Jūsų paskyrai. Netiksliai pateikta informacija gali lemti:
- Vėlavimo mokesčių taikymą, net jei lėšos buvo pervestos
- Laikiną paslaugų apribojimą dėl neatpažinto mokėjimo
- Papildomo koregavimo poreikį -- rankinį mokėjimo priskyrimą
Siekiant išvengti užskaitymo problemų, rekomenduojame
- Visada nurodyti kliento kodą mokėjimo paskirties lauke
- Naudoti tiksliai tą pačią sumą, kuri nurodyta sąskaitoje
- Įsitikinti, kad mokėjimas atliekamas į oficialią UAB Definė LT sąskaitą
- Atlikti pavedimą pakankamai anksti, kad jis būtų apdorotas iki termino
Kilus problemai, susisiekite su klientų aptarnavimu
+370 629 80 888 -- darbo dienomis, 11:00--19:00
noriu@gerasplanas.lt
Mokėjimų užskaitymo problemos ir jų sprendimai
Trūkstamas kliento kodas
- Problema: mokėjimai be kliento kodo negali būti automatiškai priskirti paskyrai
- Pasekmė: net jei lėšos gautos, gali būti taikomi vėlavimo mokesčiai, nes sistema jų neatpažįsta
- Sprendimas: nedelsdami susisiekite su klientų aptarnavimu telefonu +370 629 80 888 ir pateikite mokėjimo detales
- Prevencija: visada patikrinkite, ar kliento kodas yra nurodytas prieš patvirtindami mokėjimą
Sprendimo procesas
- Susisiekite su klientų aptarnavimu: +370 629 80 888
- Pateikite šią informaciją:
- Mokėtojas (vardas, pavardė/ įmonės pavadinimas)
- Mokėjimo data ir tiksli suma
- Banko pavadinimas
- Klientų aptarnavimas rankiniu būdu suras ir priskirs mokėjimą