Skip to main content

Mokėjimo užskaitymo problemos

Tinkamas mokėjimo užskaitymas reikalauja tikslios kliento identifikacijos, kad mokėjimas būtų laiku priskirtas Jūsų paskyrai. Netiksliai pateikta informacija gali lemti:

  • Vėlavimo mokesčių taikymą, net jei lėšos buvo pervestos
  • Laikiną paslaugų apribojimą dėl neatpažinto mokėjimo
  • Papildomo koregavimo poreikį -- rankinį mokėjimo priskyrimą

Siekiant išvengti užskaitymo problemų, rekomenduojame

  • Visada nurodyti kliento kodą mokėjimo paskirties lauke
  • Naudoti tiksliai tą pačią sumą, kuri nurodyta sąskaitoje
  • Įsitikinti, kad mokėjimas atliekamas į oficialią UAB Definė LT sąskaitą
  • Atlikti pavedimą pakankamai anksti, kad jis būtų apdorotas iki termino

Kilus problemai, susisiekite su klientų aptarnavimu

+370 629 80 888 -- darbo dienomis, 11:00--19:00
noriu@gerasplanas.lt

Mokėjimų užskaitymo problemos ir jų sprendimai

Trūkstamas kliento kodas

  • Problema: mokėjimai be kliento kodo negali būti automatiškai priskirti paskyrai
  • Pasekmė: net jei lėšos gautos, gali būti taikomi vėlavimo mokesčiai, nes sistema jų neatpažįsta
  • Sprendimas: nedelsdami susisiekite su klientų aptarnavimu telefonu +370 629 80 888 ir pateikite mokėjimo detales
  • Prevencija: visada patikrinkite, ar kliento kodas yra nurodytas prieš patvirtindami mokėjimą

Sprendimo procesas

  1. Susisiekite su klientų aptarnavimu: +370 629 80 888
  2. Pateikite šią informaciją:
    • Mokėtojas (vardas, pavardė/ įmonės pavadinimas)
    • Mokėjimo data ir tiksli suma
    • Banko pavadinimas
  3. Klientų aptarnavimas rankiniu būdu suras ir priskirs mokėjimą